Bir_prens_bir_prenses 2 uçta açılma varmış doktor krem yazdı 2 tane düzelir mi bu çok moralimi bozdu ya başına gelen varmı kaç günde kapandı tekrar?
ikibabybirmom Bir_prens_bir_prenses Kac gün oldu doğum yapali canım benimde olmuştu iki uçtan dikiş attıkları için açılma olmuş ama ben ağır kaldırmıştır 18 kilo oğlumu falan kucaklıyordum yani doktorun verdiği krem iyi gelir ama bana da vermişti kullandım bide kapanmaya başlayınca kantaron yağı sürdüm sürekli açık yatayda sürme ama
Lalelia Bir_prens_bir_prenses hemen başka bir doktora daha görünün derim kremlerle falan olcagini sanmıyorum riskli bı durum lütfen zaman kaybwtmeyin
Bir_prens_bir_prenses Deletedmom5454 9 gün oldu annem 6 günlükken gitti o gittiğinden beri işimi kendim yapıyorum hep belkide ondan oldu hiç dinlenemiyorum 4 yaşında da bi kızım var
Bir_prens_bir_prenses ikibabybirmom kaç günde kapandı? Doğum yapalı 9 gün oldu benm dün doktor söyledi hiç anlamamıştım duyunca şok oldum
ikibabybirmom Bir_prens_bir_prenses 1 haftada kapandı ilk üç gün kremi sürdüm hep sonra baktım kapanmaya başlıyor hemen kantaron yağı sürdüm gerçekten çok faydası oldu benimde 3 buçuk yaşında bı iglum daha var onla ilgilenmekten dikkat etmedim
ikibabybirmom Bir_prens_bir_prenses Sanmiyorum yan yatmaktan olmaz dediğim gbi daha taze ağır kaldirdiysan dikkat etmeyince oluyo malesef 1 hafta dikkat hemen toparlarsin
Bir_prens_bir_prenses ikibabybirmom Benmde 4 yaşında kızım var hiç dinlenemiyorum o yüzden inşallah daha fazla açılmaz kapanır bnmkide
Ikiprensintekprensesi2809 Bir_prens_bir_prenses Benimki de öyle oldu ama eşim doktora gitmeme izin vermedi
ikibabybirmom Bir_prens_bir_prenses İnsallah canım gecmis olsun benim bide yanma sızlama vardı dikiş yerlerinde sarı sarı iltihap akıyordu bebeği emzirirken ayakta emziriyordum
Mislinaa ikibabybirmom benimde 1 ay oldu dikişim iki tane vardı bi basında bi sorununda sonundakinin orası iltihap yapmış nasıl geçer
Bir_prens_bir_prenses ikibabybirmom sızlama bende de oluyor ama iltihap yok şuan. Kremle birlikte baticon da kullandın mi
ikibabybirmom Mislinaa Valla işte doktorun verdiği kremi sürdüm bı kaç gün sonra sabah akşam baticonla temizledim orayı kantaron yağı sürdüm bol bol çok skur 1 haftada gecti
Mislinaa ikibabybirmom kendi doğum doktorunuza Mi gittiniz acile falan gitsem acaba olur mu ki bende cok korkuyorum
ikibabybirmom Mislinaa Ben acile gitmiştim kendi doğum doktorum uzak diye ama kadın doğum bölümü olan bı hastaneye git gideceksen seninde mı akıyor sarı sarı