Cevriye23 benimki de ay da 4 kutu yiyor aptamil maşallah diyeyim 🧿🙏🏻 150 tl kutusu. 4 kutu 600 tl. Ay da 3 paket de bez , 170 tl da bez = 770 tl. Şampuanı ,ıslak mendili ,pişik kremi ,pişik önleyici ,hastane masrafları , vitaminler , ilaçlar , gördüğüm birşeyi alma, aniden olan gider şeyler … aylık masrafı çok oluyor. Hele kış da geliyor hasta olmaz inşallah 🙏🏻 sağlıklı olsun yeter ki 🙏🏻 Bir şekilde yetişiyoruz. Ama ikinciyi kaldıramayız biz de ev ödüyoruz