Cevriye23 sırtını dayayacağın biri olacagının garantisi yok ki? Benim hem anne hem baba tarafında herkes birbirinin kuyusunu kazardı😬
Bir de yok artık diyenler olacaktır ama okullu bir çocugu sağlıklı beslemenin aylık maliyeti en az 750 lira olmuş. Kızıma iyi yumurta iyi tavuk iyi peynir alıyorum. 3 şeftali 15, 3 muz 15 lira. Badem fındık ceviz koyuyorum beslenmesine inanın haftalık 100 liraya yakın tutuyor sadece kuruyemiş. Canım pirzola istiyor dese kilosu olmus 130 lira. Yani ekmekle de karın doyar, etle de. Önemli olan elimizden gelenin en iyisini verebilmek. Ama elimizdekini yarıya bölüp eksik bırakacaksak olmuyor işte😔
Bakım kısmına girmiyorum bile😅 Yaşı yakın olanlar burda çok post açıyor bir fikriniz olabilir