Faynur ne yaşadığını çok iyi anlarım 64 gün boyunca 180 km geldik gittik, çok Zordu her yönden çol şükür sonunda kızımı aldım kucağıma eve götürdüm. Her gece kızımı uyuturken ne kötü günlerdi diye anarım ve küvöz yolu bekleyen bütün ana babalara dua ederim, bebeklerde güçlü sağlıklı olsun diye duama devam ederim, inanın tanışmayan ama bu durumdan geçen herkes dua ediyordur, ve rabbim evlatlarınızı size bağışlasın sabredin, yanlarına girdiğinizde gelecekte beraber yapmak istediğiniz güzel hayalleri anlatın onlara dokunun bebeklerinize, hissediyorlar, Allah herkesin yardımcısı olsun 🙏🌸💗