Yecka Yecka 34 haftalık doğuyordu doğumu durdurdukar 35 haftalık normal yolla doğum yaptım 2475 gram 50 cm doğdu bebeğim 2 gün küvezde kaldı küvezdeyken sütümü sağıp götürüyordum eve geldiğimizdede sadece emziriyordum sütüm çok şükür boldu ama sarılığımız çıktı 19 lara kadar sonra yoğunbakımda yattı 48 sat fototerapi gördü kilosu bayağı düştü yoğun bakımdayken 3 saatte 1 yarım saatlğiine girip emziriyordum ayrıyetten mama veriyorlardı çabuk atlatsın diye 8 e düşünce çıkrtılar hastaneden eve geldiğimizde sütüm çok olmasına rağmen annemlerin ısrarıyla mana meme olarak devam ettik çabuk kilo alsınmış ozaman sarılığı geçermiş ama öyle olmadı kilo alımı yavaştı neyse çok şükür o günleri atlattık böbrek genişliği vardı oğlumda 6 aylıkken sünnet ettirdik kurtulduk çok şükür.Şuan 1 yaşını geçti gelişimide kilosuda boyuda gayet iyi çok şükür🌸