Yecka 33hafta 1400 doğdu kızım🙏🧿😀 şu an düzeltilmiş 59Günlük, kr 3ay5günlük. En son 4000 çıktı kilosu. İlk aylar anne sütü ve ek eoprotein verdim. Eoproteini 3kutu bitirdi. Şu an 3. Ayımızdayız, sabah ve akşam sütüm azalıyor ya da işe gittiğimde aptamil veriyorum. Aptamilin prematüre mamasını ilk verdim ama fışkırarak kustu ağır geldi bir daha vermedim. 1 numara vermeye deva ediyorum. Ferrum, acd, biogaia kullanıyoruz. Anne sütü kilo alması için yeterliydi ancak prematüre olduğu için sürekli emzirmek çok yorucuydu çok direndim ama sonunda mama takviyesi yapmaya ikna oldum. Doktorum aptamili önerdiği için aptamil kullanıyorum.