ireembassturk-98 ben o dönemlerini astranot tulumla geçirdim ama benim oglum bebek arabasinda durmazdi hep kanguruda tasidigim icin battaniye sarmak falan zor oluyordu patikli olan tulumlardan almıştım cok işime yaramıştı
Birde kış geliyor çıkmam demişsiniz ama ben yaz kış her gün yürüyüşe çıkıyorum oğlumla kar yagdiginda bile çıkıp yürüdüm eve hapsetmek bana doğru gelmiyor temiz havaya da ihtiyaci var ger canli gibi🤗