Woody ireembassturk-98 Bu biraz eve kapatmak gibi geldi bana cok kararsızım dışarı çok çıkıp aktif birisi değilim zaten olsamda kışın cok çıkamam bebeğimden ötürü Bu arda uygun kıyafetle çıkartılır tabi ki Öyle düşünmeyin
ireembassturk-98 kahvekokusuu ya tabiki illa arada çıkarım hiç çıkmamak dediğiniz gibi olmaz biz nasıl bunalıyorsak cocukta bunalır hani hergün hergün değilde belki haftada bir kere 😊
Cgnege44 ireembassturk-98 astrnot tulum iyi olur hemen kavrayıp taşımanız için letgodan bakın güzelce yikarsiniz hem uygun olur çabucak küçülüyor çünkü birde biraz büyük alın
Eminerd ireembassturk-98 geçen yıl oğlum ekimde doğmuştu aralıkta astronot mont aldık mart/nisana kadar kurtarıcımız oldu resmen sağlık ocağına gidiyorsunuz, markete vs battaniye arabaya in bin zor oluyor