Arkadaşlar önerilerinize ihtiyacım var ilk anneliğim belki diyeceksin yuh yani bunun için fikir almana mı gerek var diye ama valla var 😂😅 2 ay 10 günlük oğlum var malum kış geliyor sizce kozmonot tarzı birşey almalı mıyım daha cok küçük biliyorsunuz hemen büyüyorlar.. cok kararsızım dışarı çok çıkıp aktif birisi değilim zaten olsamda kışın cok çıkamam bebeğimden ötürü ama illa sağlık ocağı doktor vs kontrolleri oluyor akrabalar gidip geliyorsun. Mont gerekli mi? Yoksa böyle örgü modellerden giydirip üzerine şapkalı hırka tarzında bişeyler mi giydirilmeli gerçekten bi kaç kişi gerek yok cünkü cok hızlı büyüyorlar diyor ama üşütmez mi bu cocuk