Demet_k bebegin daha küçük mu☺️ bende ilk zamanlar onu yasamistim. Lohusaydim esim kendi istedigini koydu deyip duydum halbuki ikimiz karar vermistik o isme zaten 😄 ismini soyleyemiyordum bile alisik olmadigim icin ama oluyor o Hazal ismi cok guzel bence ada herkeste var artık ☺️