Demet_k bebekler ismini kendi secermis diye bir şey duymuştum, bende çok pişman olmuştum, başta ismini bile söylemiyorsun bebek diyordum. ama büyüdükçe o kadar çok Miray oldu ki. Ona başka bir ad yakışmaz sanki o Miray. Bu arada ismi de çok güzel kızının. Adıyla büyüsün.