dontsleppyunhappy benim oğlumun ismi Aslan (Mehmet aslan aslında ama Mehmet’i kullanmıyoruz)
Cidden maşallah Aslan gibi oldu :D
ismini söyleyince insanlar direkt Aslan gibi diyor. Başka hiçbir erkek ismi düşünmedik, çünkü sevgiliyken falan hep dönen bir isimdi Galatasaray’dan ötürü. Ben güçlü isimleri seviyorum erkek bebeklerde demir, pars falan.
Ama ilk dogdugunda sorunluyken ben keşke Bulut koysaydim sakinlik çağrıştırıyor diyordum. 😅
Kızım olsa Kayla ismini koyacaktım hoşuma gitmişti.