Mirac_bbk Benim ev 195 m2 terası da baya büyük hiç ısınma problemi yaşamıyorum yalıtım var evde hamam gibi oluyor yani. Bence hiç kaçırmayın☺️ Yazın mangalımızı falan da yapıyoruz çok iyi oluyor. Tabi cam balkonluysa olmaz, etrafı açık olsaydı hiç parke yaptırma derdim ama normal silinip süpürülcek bir oda gibiyse parke daha mantıklı