Mirac_bbk annemlerin terası var, duvarlar bir çocuk için yüksek hatta benim de karnımla göğüs kısmımın arasına denk geliyor(1.56 boyum) çünkü iki mermer koydurmuş annem. Ayrıca trabzan taktırmışlar. Bir çocuk için duvarlar yüksek ise kullanılabilir camsız da. Ama tabi kenarda sandalye vs bırakmamanız lazım