Mirac_bbk dubleks teraslı bi evde oturuyorduk çocuktan önce teras açıktı ama balkon gibiydi dediğiniz şekilde temizlemek benim için zulümdü musluk yoktu çünkü yukarı katta hortuma uygun bir muslukta yoktu. 1,5 yıl oturduk 3 ü geçmemiştir teras keyfi yaptığımız. Ama sizin kapalıymış ısınması da olsa çok kullanışlı olur bahçe mobilyası falan 👍🏼