Beray15 benim kızım da 2200 doğdu ilk ay 700 gram kadar aldı 6 gün önce 3 aylık oldu 5 kilo olmuş ilk ay bizimde az almıştı daha sonra meme+ mama şeklinde verdim ayda 1 buçuk kilo almaya başladı prematüre doğdu ama benim kızım 35. Haftada önce sadece anne sütü verdim ilk ay 700 gram alınca doktor mama da ver günde 3 kere dedi ama ben önce emzirdim sonra mama verdim günde sabah akşam 1 çay kaşığı kadar da zeytinyağı verdim mamasina katarak içirdim ve 2 saatte bir yaptım bunu 2. Ayında emzirdikten sonra 60 CC mama verdim kendi göğsümden de 60-80 CC civarı süt geliyordu şu 2 haftadır da emzirdikten sonra 90 CC veriyorum 3 saatte bir içiyor bazen 4 saat geceleri 5 saate kadar uyandirmiyorum kendisi uyanıyor zaten acıkınca