Yasemin38 Beray15 sendende razı olsun canım. Kontrole gittikçe yada sağlık ocağına aşıya gittikçe gerekli şeyleri söylerler zaten. Ama sağdan soldan gelen yorumlara çok kulak asma sen. Sadece anne sütümü alıyor bebeğin
sessizciglik Beray15 mamada veriyosunuz sanırım eğer sütünüz geliyosa mamayi yavaş yavaş kesin bence sonra biberona bağlı meme reddi yaşayabilirsiniz
selinyildiz Beray15 kilosu az giden bebekler için reçeteli formül süt yazıyorlar odur büyük ihtimalle
selinyildiz Beray15 mama gibi ama reçetesiz satılmıyor onlar herkes istediği gibi alamıyor yani benim bir arkadaşımın bebeğine vermişlerdi ordan biliyorum
Beray15 selinyildiz hm anladım teşekürler. Bilmiyorum kafam karıştı kendi doktorumuz 3.ayinda gel süt yazacam dedi.bugün ebe ve aile hekimi kilosu iyi ayda 1kg almış daha ne istiyorsunuz dedi
selinyildiz Beray15 bence zamanlar toparlayacak çok küçük şuanda biraz zayıf doğduğu için kilosu az geliyor ama diğer bebekler gibi alması gereken kiloyu alıyor bence 1 ay daha gözlemleyin
sessizciglik Beray15 o zaman mamayi kaşıkla yada kaşık biberonla verip memeye yönelin mamayi birakin zaten kilo alimi iyi sanirim