sessizciglik yanlis yonlendirdigimi düşünmüyorum iki doktora birden gidiyorum ikisinin soyledigi sey ayniydi haftada 200 gram almis olmasini bekliyorlar 3. Aya kadar bu alti olunca kotu degil biraz zayif olmus olabiliyor sadece 3. Aydan sonrada 20 grama kadar dusebiliyormus günlük aldiklari kilo boyle oluncada endise edilmemesini söylüyorlar ben hanfendiye sutu birak mamaya gec demedim kendiniz laf üretmeyin simdi burda sadece beslenmeyi sıklaştırabilirsin dedim sanki mamaya gec sen demisim gibi yansitmayin