Gayet iyi kilosu bence ek gıdaya geçince kendine gelir merak etme şuan ya formül mama yada ann sütü alıcak iyi bakamıyomuyum derken onun haricinde bişey veremezsnki hrr cocuk farklı minyondur belki benimki öyle mesela kimseyide takmıyorum sağlıklı olsun canı içinde olsun yeter