Beray15 her bebek kendine özeldir, ayrıca doğum kilosundan yola çıkarsanız gayet iyi almış. 3500 doğdu kızım 4 aylıkken 5200 dü. Emmek istemiyo biberon almıyo ne verirsem kar diyorum çevreyi dinleseydim atardım herslde kendimi 4 ayda 2 kilo bile aldıramamışm falan filan.
sağlığı yerinde olsn