prensannesiiiiiii ALD bir tek ben değilmişim bu sıkıntıyı çeken ya bende diyorum niye sürekli ağlıyor bir sıkıntı su mı var diyodum
ipekkizz ALD 6 aya kadar kucagımdaydı yaka iğnesi gibi şimdi emeklemeye basladı da azaldı bolca sabır diliyorum size ☺️
Minikmucizemizadematlas ALD oyalanmıyor çünkü pek bişeylerin farkında olmuyorlar özellikle gazlı bi bebekti bizimkisi sürekli arabayla tur atıyorduk başka hiçbi türlü kesilmiyordu ağlaması şimdi 4.aya girdik çok şükür oyuncaklar vs baya oyalanıyor
BurcuP ALD gaz damlası verim düzenli olarak bakın nasıl tatlış tatlış duruyor annesi ☺️ Gaz çok fenadır
esra_zumra47 ALD benim bebeğimde 22 günlük aynı şeyleri bende yaşıyorum ne yapacağımı bilemiyorum bizimkinin gazı da var ne yapsam ne etsem o gaz gitmiyor😭
BurcuP esra_zumra47 Sab simplex, kaç damla kullanacağınızı doktor veya eczacınıza sorun. Benim tombiş 5 buçuk aylık oldu teyzesi attık kullanmıyor, koca adam gibi garrk yapıyor 😂😂