ALD Allah askına uyumadıgı zamanlarda siz nasıl oyalıyorsunuz ne kucakta duruyo ne yatarak duruyo ne altını acınca sürekli aglıyor gezdirmemi istiyor artık stres olmaya basladım sizler ne gibi seylrr yapıyorsunuz
Berraserra ALD bizde 1aylığız gündüzleri hiç uyumuyor 5dk uyuyup uyanıyor hep huzursuz bende ne yapacağımı şaşırdım artık
Mabelle ALD Allah kolaylık versin kızımda öyleydi tüm hayatım bitti resmen tek işim onunla uğraşmak ve durum hala aynı 17 aylık suna tepemden inmiyor oturtmuyor ayaktaykende dizimin dibinde hep ben nereye o oraya wc ye bile tek giremiyorum çığlık kıyamet kopuyo..
Rmkbk ALD valla bende aynı Alıştım artık sanırım hergün geçecek diye bekliyorum hergün daha beter oluyor 😂 yatakta durmuyor oturuyorum durmuyor kucakta durmuyor evin içinde sürekli hoppala hoppala diye zıplaya zıplaya gezmeye başladık işe başlamayı düşünüyorum bi taraftan ama herkez kimse bakmaz bu çocuğa diyor😂 allah yardımcın olsun
Gizoooo ALD canım benimkide öyleydi bu linkdeki ana kucağını al bir dene derim ama bunu al bu yaylanıyor ve o titreşim anne karında gibi geliyor diğer kalın demirlerden alma vericeğim linkte tükenmiş ama aynısını bulursun ben a101den almıştım evin bir kenarına atmıştım sallanan ana kucağı gelince hiç birinde durmadı bunda durdu hep bında uyutuyordum nereye gitsem taşıyordum artık sallana beşiğe geçtik🤣 https://ty.gl/uo9ndsdcle
seymanuryy 2 dk ayakta 2 dk arabasında 1 dk kucakta öyle öyle zor oyalıyorum 😅 1 ay 3 günlüğüz atak haftasında birde 🥵
bisenakillisinzaten ALD 28 günlüğüz ve bizde aynı durumdayız. Uyutuyorum 5 dk sonra uyanıyor. Emziriyorım emmiyor, altına açınca ağlıyor, kendi halinde durmuyor😁😁😁 sanırım biz stres yaptıkça onlarda hissediyor onlarda stres oluyor 🥲
ALD bisenakillisinzaten anlayamadım valla uyuyunca özlüyorum uyanınca cıglık kıyamet napcagımı saşırıyorum
Edalikuzusu ALD o günlerde her altını açtığımda çılgınlar gibi ağlardı kıyafetini bile zor giydirirdim 😅 kucağıma alıp ninni söylerdim sürekli sakinleştirirdim sürekli kucağımdaydı iyi ki öyle olmuş şimdi 4.5 aylık şimdide kucak kucağayız sürekli 🥰
ALD Edalikuzusu 😂😂😂 kucak kucaga olacagımız kesn aglamasına kıyamıyorum o yğzden aglamasın diye napacagımı sasırıyorum ninniler sarkılar türküler ohooo asla banamısın demiyor
Edalikuzusu ALD gaz sancısıda olabilir ben zeytinyağını hafif ısıtıp fön makinası açıyordum öyle masaj yapıyordum çok rahatlıyordu gaz masajı yapıyordum arkasına pıtır pıtır çıkarıyordu bizimde o günlerde başlamıştı her an ağlamalarımız o şekilde sakinleştiriyordum ben. Ama çok tatlıydı altını değiştirirken ağlayıp kucağıma aldığım an düğmesine basmış gibi susması yaa yerim kıZımı😅