ALD
Gazı olduğu içindir. Kızımda öyleydi ben bilemedim gazı oldugu zaöanlar verdim damla ama oğlumda tecrübeli olduğum için gaz olmadan hergün verdim düzenli şekilde çok şükür hiç gaz sıkıntısı olmadı ağlamadı uykusunda problem yoktu maşallah çok iyi atlattık 3ayı.