57/82 doguma gittim 2.5 ay oldu 13 kg verdim ama emzirmekden kan sekerim dustugu icin tatli istegim cok oluyor tatlilar ve esim yuzunden cok yiyorum boyna ye ye ye diyor sut olsun diye yemekden artk kilo veremiyorum paltolonlarimi dagtmaya basladim zyaiflayamiycami dusunuyorum ve en buyuk hatam zayifken cok kiyafet almak ve hamileyken ye diyenleri dinlemek oldu 😥