55 le hamile kaldım 71 le doguma girdim. Dogumdan sonra 8 kilo gitmişti 2-3 haftaya da toplamda 12 kilo gitmişti ama ben kafaya takıp yemegı azalttım evde 20-25 dk spor yaptım suan 4 kilo kaldı ama sütüm çok azaldı. Artık sadece 5 er dakika emzirebiliyorum. Bu yuzden dıkkatlı olun ogunlerınızı benım gıbı atlamayın bol su ıcıp emzırın. Havalar da ısınıyor her gun yarım saat yurusenız bebısle buyuk faydasını gorursunuz. Benım gıbı pısman olmanızı istemem:)