HelloBenMiyasee Kaç aylık acaba? 17 aylık oğlum için almayı düşünüyorum bende, bu aralar iştahsız birde 😒
Saglikci 18 aylık kızıma 1 çay kaşığı kullanıyoruz biz. Hiç balık yemiyor çünkü deniz balığı bulunmayan bir yerdeyiz malesef ancak memlekete gittikçe. Evet kokuyor ama hemen su veya meyve veriyorum geçiyor.
sisemu Urazkom Ben dün gece şırıngayla 5l denedim, yarisini bile veremedim. Simdi kasikla yine uykuda vermeye calisicam ama 5ml cok gibi. Bütunn gece balik koktu 🤣
Urazkom sisemu bende veremiyorum kuşum ya içmiyor direniyor hep boşa gidiyor 😤 Doktoruna mesaj attıcam meyve suyuyla falan deniycem
Urazkom HelloBenMiyasee İştah için faydalı olduğu söyleniyor kuzum ama benim kızım bu ara aşırı huysuz ve yemiyo i yüzden birşey diyemiyorum