Urazkom eğer çocuğumuz balığı çok tüketiyorsa? 1.5 yaşından beri balık veririz çok da sever ama sadece kışın veriyoruz biz balığı, yazın balık yağı vermemiz gerekir mi acaba ? Kilosu yerinde meyvesini sebzesini yer yani alması gereken vitaminleri alıyor diye söylüyorum. Doktora sorsam mı?