Nefes1490 ilk Doğumumda soldan doktor sağdan ebe ikisi bir bastırdılar bebek insin diye, çok zor oldu ilk doğumum.
İkinci doğumda ben dedim ebeye bastır hemen çıksın dayanamıyorum diye. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım.
Kimisi pırt diye doğuruveriyor, benimkiler de ittirmeyle anca çıktılar 😂😂