Mrhba anneler ben bişey sorucam ben 7 ay önce doğum yaptm bebeğim yoğun bakımda kaldı etti derken çok uzun ve yorucu süreçti gidip soramadm vs vs ama hep aklımdadr bu konu bnm doğumum normal oldu ve suni sancıyla oldu ikiniyodm ama ikinmamda çocuk cikmiyodu sanrm yeterli bı ıkınma deildi ve ebe alltan baya bı yırttı saolsn doktorda tam olarak göğüs altıma bastı ve çocuk çıktı acaba diyorm ki bunu ikinamadgm için mi yaptı yoksa başka bı sebebi varmiydi ve çocukta bundan dolayı sonradan gelişimiyle alakalı bı sorun yasarmym normal yaşayan varsa bu durumu aynı seylr başına gelen yazabilir mi