Nefes1490 iki saat bebeğin başı görünüyor ıkın ıkın diye beklettiler olmayınca 2 asistan erkek doktor bacaklarımdan bir erkek doktorda karnıma bastırdı anca öyle dogurabildimm. bebegim başı orada cok kaldığı için bi tarafı yumurta gibi şişti ama şükür hemen indi. Bebeğim kakasını bile yapmıs daralmıs sonra dikişim coktu iyi dikememişler dikişleri bozup tekrar diktiler 1 ay oturamadım dogru düzgün.
12 saat sürdüü hala korkuyorum ikinciyi nasıl yapacam bilmiyorumm