BARANN24 benim kizimda 8 aylikken desteksiz oturdu.
bazi cocuklar annelerinin babalarinin arkasindan aglar, ama benimki aglamazdi. Bende hep bana duskun olsun isterdim o zamanlar. Yani yanindayken kapiyi cekip gideyim arkamdan hic ses etmezdi. İki yasina kadar bana anne bile demedi, 2 bucuk yasina yakin anne ddi. İki yasinda felanda baba ddi. Bi tek dede deyip duruyordu. Ama simdi 3 yasinda, allahim bu kadar akilli zeki bi cocuk gormedim masallah, neler konusuyo neler soyluo. İngilizce renkleri sayilari, alfabeyi, turkce sayilar , renkler, herseyi ezbere bilio. Bisy verince tesekkur edio, hapsurunca cok yasa dio. Boyama yapio bu yasta daha hic taşırmadan yapio. Yani bunlari iki yasina kadar anne demeyen cocuk yapio. O yuzden hic oyle seyler dusunme, cocugunun en guzel yillarini kendine zehir etme