BARANN24 8 ay daha çok küçük ama otizim de doğuştan gelen gelişimsel bir bozukluk 😞Annem, aşkım,kızım/oğlum diye seslenmeyin hep adıyla seslenin ekran zaten yasak, dalıp gitmesine izin vermeyin elinizi şıklatın önüne geçin. Çırpanması da daha çok küçük yapabilir yani hemen buna yormayın. Duyu gelişimi için kitaplar var böyle dokusal farklı dokularda ondan alabilirsiniz. Mesela otizmli çocuklar farklı yüzeylere dokunamazlarmış şeftali gibi bi yerde okumuştum. Siz ilginizi üzerinden hiç kesmeyin konuşun anlamasa da herşeyi anlatın. Sanmıyorum olacağını ama tedbiri de bırakmayalım 😌