mavibahar1 sizin gibiler o kadar çok var ki ne yazık ki kayıtsız kalamıyor insan,kadın derdinden dem vuruyor ordan senin gibi biri çıkıp “bizimki daha 10 günlükken gülüyordu,selam veriyordu vs” yazıyor..yapmayın yazıktır günahtır,yani bu yaptığınız post sahibini daha fazla evhamlandırmaktan başka işe yaramaz..ha gerçekten post sahibinin çocuğunda bi anormali sezersiniz(yine benimki şu kadarken şunu yapıyordu demek yerine)bence biz uzman görsün dersiniz panikletmeden..neyse ne dersek boş