Selin_C Ben bi ara diyetisyen destegi alıyordum, diyetisyenin yazdigi saatler ve öğünler ile basladi sonrada devam ettirdim. 11de kahvalti 15de ara öğün 19da aksam yemegi. 8 saatlik surede yeme var kalan 16 saatte bisey tuketmemek gerekiyomus 8/16 olayi varmış. Saati kendinize uyarlayabilirsiniz. 12de kahvalti aksam 20 son ogun yada sabah 9 kahvalti aksam 17 son ogun gibi. 16 saatlik suredede su sade maden suyu cay falan serbest sekersiz tabi. Ara ogunlerde meyve yada protein bar yiyebilirsiniz yada kahve 2 kare bitter vs.