Prenss_Annesi bende beş gün önce ketojenik beslenmeye başladım üç buçuk aylık oğlum.. normalde diyet yapabilen biri değilimdir ama ilk defa bu kdar kilo alınca hem sağlıksal olarak etkilendim hemde görüntü olarak çok rahatsız oldum ondan olsa gerek bu defa başardım diyet yapmayı dört günde birbuçuk kilo verdim bile