Sevgili anneler doktor kontrolünü bugüne aldım ve gittim. Lekeler için mutlaka takip etmek lazım 6dan fazla olursa nörolojik bir hastalık düşündürebilir ama hiçbiri kesinlikle tek başına bir bulgu değildir dedi. Bebeklerimizin nörolojik gelişimi de önemliymiş ya da 1-1,5 yaşından sonra eğer nörolojikse göz muayenesinde leke vs çıkabiliyormuş. Bunların hepsi birlikte değerlendirilecek.. Doktorumuz bize takibe devam edin mutlaka artıyor mu bakalım diğer bulgular için de tetikte olalım ama, benim vücudunun her yerinde bu lekelerden olup da nörolojik sıkıntısı olmayan hastam da var sadece sıradan bir döküntü olabilir dedi. Bebeğinizde bu lekelerden varsa korkuya kapılmayın ama artma büyüme durumunu da takip ederek çocuk doktorunuzu bilgilendirin.