pirenakovalayanhamsi Bebeğiniz hayırlı olsun sağlıkla büyüsün 🤲 endişenizi çok iyi anlıyorum ama zamanında kendini böyle şeyleri düşünerek yıpratmış bir anne olarak size sakin olmanızı ve olmayan şeyleri kafanıza takmamanızı öneririm. Sadece her ay düzenli doktor kontrolüne gidin ve bebeğinizin tadını çıkarın 🥰