Bebeğim 3,5 aylık. 2 aylıkken dizinde sütlü kahve leke çıktı ve biraz büyüdü şimdi kolunda bacağında da çıkmaya başlamış git gide büyüyor. Doktor takip edelim demişti aynı sorunu yaşayan var mı? Çoğunlukla nörolojik bir rahatsızlık mı oluyor yoksa normal ve geçici bir durum olabilir mi?