Ayazz54 gereksiz sağım tazyik yapar.Tazyikli meme, sütü bebeğin genzine kaçırır ve meme reddine kadar gider. Bırakın sağımı. Sağımla sütü ölçemezsiniz. Ben 8-35 aylık çocuklarımı tandem emziriyorum. Sağsam 20-30 cc çıkıyor çıkmıyor. Sizin doktora göre ben atayım kendimi 😂 Memelerinizi bebeğinizle başbaşa rahat bırakın.Çişli bezi iyiymiş.Emzirme dostu bir hekim bulun.