Ayazz54 Bakın sağım “gerekiyorsa” ve düzenli emen bir bebek yoksa yani bebek düzenli emmiyorsa, o zaman sağım yapılır ve bu kişiye göre programlanır. Ancak bebek emiyorsa,anne ve bebek yanyanaysa, annenin hem kendisi istediği zaman emzirebiliyor ve bebeği de istediği zaman memeyle kavuşuyorsa; sağım gereksizdir. Gereksizden kastım, şimdi gece 1 kere sağacaksınız. Sonra bu 2 kere çıkacak. Çünkü vücuda uyarım gidiyor, günde 10 kere emen bebek var ama 11 algılıyor. Ona göre fazla üretecek.Bu daha sonra 1 den 2 ye, 2 den 3 e çıkıyor. Sağım yerine göre kullanıldığında çok iyi bir yöntemdir ama ucu bi kaçarsa aylarca uğraşırsınız.
Ben sütüm artsın diye sağıma bi girdim, sütümde tazyik arttı ve o tayzik yüzünden ilk oğlum 2 ay emmek istemedi.Zor döndürdüm çocuğumu memeye.
O yüzden bilgiler cepte dursun ama eyleme geçmeden önce iyi düşünün.