Bireylulmeselesi02 25 aylık meme aşığı oglum bütün gece üstüm açık ederdi uyku 2 miz icinde zordu birden isyan ettim ve öğlen 1 de emzirdi. Karar aldı. Eşimle konuştum destek ol diye izinde 1 hafta önce başladık geceleri krizler 3 kerede 1 e düştü şu an nasipse unutacak sanirim inş ama 1 haftadir emzirmedim vallqhi rahat ettik uyuduğumu yeni yeni 2 gündür anlıyorum 😊 inş sizinde kolayliklq gecer ama hala meme diye sorması var alışkanlık kolay vazgecilmiyor