Bireylulmeselesi02 Canım ben yaptığımı söyleyim de sen ister uygula ister uygulama. Ben ilk geceden başladım. Sirke sürdüm burdan bi arkadaş denemiş başarılı olmuştu. Geçen çarşamba akşamı gece uykusuna geçerken denedim ilk bi kez ağzına aldı kötü geldi kokusu bıraktı sonra tekrar denedi yine aynı olunca bıraktı ve kapattı göğsünü kendisi. Ertesi gün sabah geldi açtı yine baktı kötü yine kapattı. Ondan sonra ara ara açmak istedi sonra kendisi geri kapattı. Bu sabah yine açmak istedi mesela bitmiş dedim kapattı 🥺 Yani ben çok üzülüyorum o öyle yaptıkça ama başka ne yol denesem olmazdı çok düşkündü oğlum, emzirmeyi De çok özledim 17 aylık olacak bikaç güne. Yine de ağlamasından iyidir ağlasa ben kesmezdim sanırım kıyamaz verirdim