Bireylulmeselesi02 Ben de gece emzirmeyi birakacaktim kizim benden once davranarak biberonu birakti 🤦♀️ Calistigim icin isyerinde sutu sagip bakici ertesi gun veriyordu. Biberon, kasik, bardak, herşey denedi bakici, sut tadini alinca tukuruyor. Aksam gelince emziriyorum ve gece resmen aetik memede uyumaya basladi. Ben gogusum acik yatiyorum o emiyor istedikce 😂 Birakmak istiyorum ama gunduz hic icmedigi icin sadece sabah ve aksam sut yeterli olmadigini düşünüyorum. Daha çok küçük, 13 aylik. En azindan 16-18 olsun o zaman gece emzirmeyi keserim diyorum kendisi birakmazsa o zamana kadar. Biraz daha buyudu mu aksam sabah sut yeterli olacak ona.