Mom5345453 canım benimde çok ama çok zor geçti tuvalete bile tek gidemiyordum 15 gün sonra geçti kendiliğinden hayla daha ağrıyor ama ara ara oturarak uyuyordum sağıma soluma dönemiyordum uzandığımda da oturup kalkarken 10 dakika geçiyordu abartmıyorum. Her bünye farklı hastahanede 2 gün kaldım hep inledim doktorlar normalde yapılmaması gereken bir ağrı kesici yaptılar ağrılarımı görünce şuan rahatım ara ara ağrım dışında bir sorun yok moralini yüksek tut geçicek