20 günden sonra sanki hiç sezeryan olmamış gibiydim.ilk günler bnde kambur gbiydim ve öyle kalcam zannediyordum zor oturup yatiyordum.dikis yerilerinizin ağrıması biraz enteresan çünkü ağrı kesiciyi en fazla bı hafta sonra bırakmıştım. siz bı hafta daha bekleyin isterseniz ağrılarınız devam ederse Dr a görünün.11 gün yanımda kaldılar sonra tüm işlerimi kendim yapmaya çalıştım.bir de herkesin farklı oluyo bazısı ikinci gün normal devam ediyor herşeye bazısı 20 günde ancak kendine geliyor