Nurish canım benim ameliyatım cidden çok zor geçti karnımda çok büyük bir kesi vardı 1 hafta yataktan bir taraftan diğerine dönemedim öncelikle 1 hafta sonunda o geçti. Ben kendimi asla yormadım 2 ay boyunca bebeğim harici hiçbir iş yapmadım sana tavsiyem sende yapma. Uzanma, eğilme, ağır kaldırma, en önemlisi ayaklarını mutlaka sıcak tut. Birde işin psikolojik boyutu var ben sezeryan olmayı kendim tercih ettiğim için çok üzüldüm kendimi suçladım ve hep karnıma yarama odaklandım kendimi dinledim bu büyük bir hataymış. Akışına bırakmanı tavsiye ederim. Bunu yaşayacakmışız yaşadık. Şuanda 6. Ayımdayım genel olarak iyiyim çok şükür karnıma bastırdığımda hala biraz acı var. Uyuşukluk azalmakla birlikte var. Ama artık çok fazla bu durumu düşünmüyorum. Yavrumun varlığına ve sağlığına bin şükür ederek hayatıma devam ediyorum. Elbet bir gün hiç acı kalmayacak bunu biliyorum. Bu birazda bünye meselesi biz maalesef şanssız olanlardanız ya da doktorla alakalı olabilir bilemiyorum. Ama mutlaka sıkıntıların azalacak emin ol. Evladınla sağlıklı günler diliyorum