Balkupum2505 papatya011 16 aylik olmak uzereyiz geçen ay 14 kiloydu boyunu bilmiyorm suan. Obez yapican cocugu az yedir diyenler çok ama umrumda deyil 😀
Ebrarliva12 papatya011 1 yaşında 11500 kilo boyda 80 cm her bebeğim gelisimi farklı benimde bebeğimi gören 2 yasinda saniorlar maşallah bile demiolar ama her bebek aynı değil zaten
papatya011 Ebrarliva12 tabiki her bebek aynı değil bunda en önemli faktör genetik anne baba minyonsa bebekken de minyon olur anne baba 190 sa cocuk 1 yaşında bile yaşıtlarına göre iri olur , siz dua edin rabbim nazardan korur İnşAllah 🥰
bikerem papatya011 11 aylik 12 kiloya yakin ogluma zatif diyorlar🤷♀️ cunku leylek gibi bacaklari boyu var😁
papatya011 bikerem işte burdan insanların dengesiz olduğunu anlıyoruz 😂 bizimki 1 yaşında 8 kilo tombik diyorlar sizinki 12 kilo zayıf diyorlar çokta takmamak lazım daha ne olsun 20 kilo olacak halı yok çocuğun MaşAllah gayet iyi şuan 🥰
Ebrarliva12 papatya011 vala elimden geldiğince tanımayanlara 2 yaşında Diom zaten bide hep ayetul kursi ihlas suresi okuyorum Rabbim bütün bebeklerimizi korusun😍🌼
papatya011 Hipatya zayıf mi 😂😂 vallahi bu insanlar dengesiz ya çocuk napsin obez mi olsun 😂 daha boy atacak kilo alımı yavaşlayacak o zaman iyice süzülmüş beslemiyor musun sütun mu yaramıyor derler hazırlıklı ol🙄😂
Hipatya papatya011 Valla söylenene göre sütüm azmış 😂 bu çocuk taşmı yiyorda kilo alıyor anlamıyorum🤦🏻♀️
papatya011 Tugceonrdml_ MaşAllah bizimde 4 aylikken 7 kiloydu ama durdu kilo alımı hareketlenmeye başlayınca boya veriyorlar büyüdükçe 🥰
Papatyabeyazi papatya011 13 aylık bir oğlum var 😍 En son 13 kiloydu boyu 80 cm olması lazım biraz iri bir bebek babasına çekmiş ama hala gören aaa zayıflamış diyor doğrudur sağlığı yerinde olsun da diyorum geçiyorum 😂😂😂
Ebrarliva12 Hipatya Benimde akıyor ya. Bebeğimi emzirince diğerinden de akıyor onun ucunu tutuyim akmasın diye amaa karşılaştırma yapmaları saçma bence