Ebrarliva12 papatya011 vala elimden geldiğince tanımayanlara 2 yaşında Diom zaten bide hep ayetul kursi ihlas suresi okuyorum Rabbim bütün bebeklerimizi korusun😍🌼
Ebrarliva12 Hipatya Benimde akıyor ya. Bebeğimi emzirince diğerinden de akıyor onun ucunu tutuyim akmasın diye amaa karşılaştırma yapmaları saçma bence
HeartShapedGlasses papatya011 insanlar hep bi kulp takarlar. Benimkide doğdu doğalı tombiş bir bebek şuan 11 aylık ve 10 kilo bence normal kilosu ama sorsan herkes kilolu bu kadar kilo iyi değil falan diyor. Zayıf olunca da yazık yazık küçücük kalmış derlerdi eminim.