ElaZeyAras benim kapakciklarimda var sıkıntı bnde uyuyamıyorum bazen sırt üstü yaramaz kalp hastası olan insan ondan nefes nefese kalıyor sol tarafa yan yatırın öyle rahat eder bide lavanta yağı var bn yatmadan önce yatağa damladiyorum biraz nefes acıyor bebeginiz küçük bir damla yeterli