ElaZeyAras evet kalbinden dolayı olabilir. Fakat bebeklerdeki kalp deliği ileride kapanabiliyor. Zatem her bebek kalbi delik doğarmış bazısının geç kapanır bazısının hiç kapanmazmış. Bizim nerdeyse 6 aya kadar delikti hatta ağlarken nefesini kontrol edemiyor katılıyordu bir iki kere de nöbet geçirdi. İleriki dönemde kapanabilir. Ama zaten çok küçük daha nefes düzensizlikleri çok normal. Birde zaten yetişkinler de uyurken normalden değişik nefes alıp verirler.